Reacties
Reacties 151 - 200 van 619
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ann | Maria ... Handicap 54.... Mooie casus! Gefeliciteerd… | 23 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Dat geloof ik ook. | 23 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Dank je wel. 💪💪💪 | 23 dec. '22 |
| Myra | Ik geloof dat alleen Pip zich aan die regels houdt… | 23 dec. '22 |
| Harry | Succes Maria! | 23 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Zeker niet. | 22 dec. '22 |
| Ann | Pip vindt dat niet erg... In de bloterikje spelen… | 22 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Helaas te laat. De trekking was vanochtend om 09.00… | 22 dec. '22 |
| Michel | Doe ons ook een lot 😜 | 22 dec. '22 |
| Johan van der Linden | 🍀🍀🍀🍀 | 22 dec. '22 |
| Harry | Lot... We duimen voor jullie!! | 22 dec. '22 |
| Myra | 💜💜 | 21 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Dank je wel maat. Vrijdag GVB. 💪 | 21 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Het waren geen zorgen, maar het is wel fijn dat het… | 21 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Dat genieten doen we zeker. Dank je wel. 😘 | 21 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Dank je wel. 😘 | 21 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Dank je wel. 😘 | 21 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Mis je ons? | 21 dec. '22 |
| Larissa | Gefeliciteerd met jullie baan. Maar binnenkort ook… | 21 dec. '22 |
| Gerrie | Wat fijn dat scheelt een hoop zorgen nou lekker genieten… | 21 dec. '22 |
| Femke | Wat fijn dat jullie alle2 een baan hebben😊nu nog… | 21 dec. '22 |
| Margriet | Wat leuk voor jullie. Gefeliciteerd! Extra genieten… | 21 dec. '22 |
| Patricia | Super van harte gefeliciteerd 🎉 | 21 dec. '22 |
| Myra | Okee, dus jullie komen wel terug. Pfieuw. | 21 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Hahaha, dat is lief. Dank jullie wel. | 20 dec. '22 |
| Hans en Maria | Wat super. Alhoewel, wie zou jullie kunnen weigeren… | 20 dec. '22 |
| Johan van der Linden | 😂😂😂😘 | 20 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Zeker weten. | 20 dec. '22 |
| Johan van der Linden | En nog een keer en nog een keer en nog een keer.😂😂 | 20 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Dat is het zeker. En we genieten er verschrikkelijk… | 20 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Dank je wel. | 20 dec. '22 |
| Johan van der Linden | 🥰🥰🥰 | 20 dec. '22 |
| Ann | Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ❤️😘 | 20 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Dit was ook echt prachtig. | 20 dec. '22 |
| Harry | Wel eens in een wellness geweest. Heerlijk! | 20 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Thanks. 😘 | 20 dec. '22 |
| Habiba | Jullie stralen!! | 20 dec. '22 |
| Habiba | Mooi! | 20 dec. '22 |
| Habiba | Prachtig, dat kleurtje! | 20 dec. '22 |
| Femke | Wat een leven❤️ | 19 dec. '22 |
| Lieke Janssen | Van proberen, kun je leren 😜 | 19 dec. '22 |
| Lieke Janssen | Jullie zien er goed uit, Toppers ☀️ | 19 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Hebben ze het leuk down under? Ook gek dat ze er nu… | 19 dec. '22 |
| Johan van der Linden | De wedstrijd was grandioos. Het begint ook te wennen… | 19 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Thanks | 19 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Oh, shinen is het juiste woord om het te beschrijven.… | 19 dec. '22 |
| Johan van der Linden | Dank je wel paps. Jij natuurlijk ook. 😘 | 19 dec. '22 |
| Tineke Oudshoorn | Jullie krijgen in ieder geval geen witte kerst. Het… | 19 dec. '22 |
| Femke | Wat een heerlijk weer bij jullie 🌞 ik vind Juan… | 19 dec. '22 |
| Femke | Staat jullie goed👌 | 19 dec. '22 |


- Lieke Janssen: Welkom thuis
- Lieke Janssen: Jeetje, heftig nieuws. Ondertussen…
- Johan van der Linden: Het was grandioos. Leuk dat…
- Johan van der Linden: Dank jullie wel en natuurlijk…
- Femke: Wat een mooie reis hebben…
Alle reacties »