Dag 106, 23 graden

22 december 2022 - Guardamar del Segura, Spanje

Het is geweldig. De temperatuur is al 16 graden als we in de ochtend richting de golfbaan fietsen. En bij de golfles gaan we de baan weer in vandaag. Na anderhalf uur in de baan gaan we ook nog even richting de driving range en wordt er nog een uurtje aan de techniek geschaafd. Als we rond 13.00 uur weer op de fiets stappen is het 22 graden, strakblauw en bijna windstil.

Het is ongelooflijk, maar we stappen op de fiets naar het strand. Pip in de kar en gaan. Ongemerkt belanden wij natuurlijk weer op een nudistenstrand. Maar het mag de pret niet drukken en Pip heeft er al helemaal geen last van. Ze graaft kuilen dat het een lieve lust is, vliegt achter een balletje aan en af en toe achter een wildvreemde hond. Het is heerlijk spelen voor d'r. Onze meegebrachte picknick kleed is werkelijk fantastisch en we genieten van het zonnetje totdat de zon achter de duinen weg dreigt te zakken. Het idee dat het bijna kerst is en wij nog geen 2000 kilometer van huis op het strand in de zon liggen is echt te gek.

Morgen is de laatste dag van de golflessen en voor Marjon de dag van de examens voor wat vroeger het GVB was. We moeten er om 09.00 uur zijn en hebben dan 3 uur. Leuk, we hebben er zin in en vanaf dan mogen wij samen lekker op elke baan spelen die we willen.

Truste en tot morgen.

P.s. we komen gewoon naar huis want we hebben 20 euro gewonen in de Spaanse loterij.

1. Ann:
    22 december 2022
    Pip vindt dat niet erg... In de bloterikje spelen op t strand hahahah 🦮
  2. Johan van der Linden:
  4. Johan van der Linden:
    Dank je wel. 💪💪💪
  5. Myra:
    23 december 2022
    Ik geloof dat alleen Pip zich aan die regels houdt op het strand :)
  6. Johan van der Linden:
    Dat geloof ik ook.