Dag 103, golfen en sauna

19 december 2022 - Guardamar del Segura, Spanje

Juan en Maria zaten vanmorgen weer voor 09.00 uur op het fietsje richting de golfbaan. De zon scheen door de ochtendmist en dat maakte het een fijn ritje. Vandaag was de les 2.5 uur en redelijk afwisselend. We beginnen op de green met putten, daarna het korte werk naar de green en dan nog even rammen op de driving range. Marjon kreeg vandaag de slag aardig te pakken en raakt ze steeds beter,  verder en rechter. Ze zegt zelf steeds minder na te denken en dat scheelt een hoop. Ik heb daar vandaag geen last van en denk juist overal aan en hoewel ze ver genoeg gaan, hoeken ze naar links of buigen ze naar rechts. Het gaat voor geen meter en denk over elke stap na, wat ook niet helpt.

Terug bij de caravan lekker de tijd genomen voor de lunch en daarna een grote ronde gelopen met Pip. De afgelopen dagen hebben we tijdens de wandeling een aantal maal het borsteltje meegenomen en ook vandaag weer. De rui lijkt wat minder te worden nu. Voor de mensen die Pip niet zo goed kennen. Elke hond gaat in de rui, dan heb je honden die heel erg in de rui gaan en dan heb je ook nog Pip. Die als ze in de rui is verandert in een tapijtfabriek. Pip is in staat om in 1 uur een hoogpolig tapijt te produceren van 3x4 meter. Maar goed het lijkt nu de goede kant op te gaan en het borstelen helpt ook.

In de namiddag hebben we een uurtje gereserveerd in de wellness van de camping. Niet wetende wat we kunnen verwachten zijn we verrast. Er is een bad met allerlei waterjets, bubbelbaden en harde waterstralen. En je kunt dus je hele lijf masseren met water en dat is echt verrassend lekker. Er is nog een Turks stoombad en een droge Finse sauna. Eigenlijk meer dan genoeg voor een uurtje en voor onze lijven die 2.5 uur golfen wel voelen. Morgen weer, zowel het golfen als de wellness.

Heerlijke dagen zo.

Truste en tot morgen.

1. Femke:
    19 december 2022
    Wat een leven❤️
  2. Johan van der Linden:
    20 december 2022
    Dat is het zeker. En we genieten er verschrikkelijk van.
  3. Harry:
    20 december 2022
    Wel eens in een wellness geweest.
    Heerlijk!
  4. Johan van der Linden: