Dag 133, naar huis

19 januari 2023 - Devesa Gardens Camping & Resort, Spanje

Vandaag door het moderne en nieuwe gedeelte van Valencia gelopen en wat is het mooi en fotogeniek. Maar wel de hele dag het gevoel dat we naar huis willen. De reis is voltooid en we hebben zin in ons leven thuis. Voor het eerst dat we echt voelen naar huis te willen. En dat gaat na gisteravond sneller dan gepland. We krijgen om half 10 een telefoontje dat het huis van Jessie en Mike in brand staat. Ongeloof, paniek, verdriet en een vervreemdend gevoel. Alles vecht om een plekje. Maar wat zijn we gezegend met alle lieve mensen om ons heen die ons deze verschrikkelijke avond op de hoogte houden van alles, Jessie opvangen die godzijdank veilig buiten staat en zorgen dat de juiste stappen ondernomen worden. Jullie zijn allemaal kanjers. We spreken Mike ook nog even die in Oostenrijk zit op wintersport terwijl dit allemaal gebeurt. Wat een kracht straalt hij ook uit. Die gaat vandaag weer terug en is vanavond bij Jessie. Wij gaan zo rijden en hopen in 4 dagen thuis te zijn. Uiteindelijk is iedereen godzijdank veilig en gaat het nu alleen om materiaal. Maar dit zal nog wel even nadreunen.

1. Hans en Maria:
    Heel veel sterkte.
  2. Johan van der Linden:
    Dank jullie wel.
  3. Tineke Oudshoorn:
    19 januari 2023
    Tjonge zeg! Sterkte! En een veilige terugreis!
  4. Johan van der Linden:
    Dank je wel.
  5. Margriet:
    19 januari 2023
    Jeetje. Ik las het bericht en wist niet dat het de woning was van Jessie en Mike. Heel veel sterkte en een goede terugreis.
  6. Johan van der Linden:
    Dank jullie wel.
  7. Gerrie:
    19 januari 2023
    Jeetje wat erg maar gelukkig geen letsel wat erg om zo jullie prachtige vakantie aftesluiten doen jullie wel voorzichtig goede reis
  8. Johan van der Linden:
  10. Johan van der Linden:
    Komt goed lieverd. 😘
  11. Femke:
    Ohhh wat erg!!! Gelukkig stond Jessie op tijd buiten! Maar wat vreselijk😢
    Goede reis terug en rij voorzichtig❤️
  12. Johan van der Linden:
    Dank jullie wel. 😘
  13. Lieke Janssen:
    26 januari 2023
    Jeetje, heftig nieuws.
    Ondertussen zijn jullie al thuis.
    Fijn om te zijn waar je wilt zijn.