Dag 97, dresscode

13 december 2022 - Guardamar del Segura, Spanje

Wat heel fijn is aan dat we hierheen gegaan zijn, is dat we weer meer buiten kunnen leven. De temperatuur is een stuk aangenamer en daardoor is het ook als het bewolkt is prima te doen om lekker koffie te drinken buiten in de ochtend en aan het einde van de middag ook nog lekker buiten te zitten met een drankje. Dat is echt fijn.

En dat hebben we dus ook vandaag gedaan. En in de tussentijd zijn we naar de boulevard La Zenia gereden. Dat is een groot winkelcentrum ongeveer 25 minuten verderop. En nou zijn we niet zo van het winkelen, maar we moesten er vandaag op uit vanwege de dresscode waar we vanaf morgen mee te maken hebben. Morgen beginnen we namelijk met onze golflessen.

Op 25 minuten fietsen van hier ligt de baan waar Marjon haar GVB gaat halen en ik weer eens ga oefenen na 12 jaar niets gedaan te hebben. En in de brief stond nadrukkelijk dat jeans niet werden gewaardeerd en een kraagje wel. Wij zijn natuurlijk zo simpel als wat en hebben dat echt niet bij ons. Dus shoppen bij de decathlon voor een polo en een andere korte broek. En dat is gelukt. We gaan morgen goed gekleed de golfbaan op. 6 dagen les en 3 uur per dag. Dus onze dagen zitten goed gevuld de komende tijd.

Truste en tot morgen.

1. Harry:
    13 december 2022
    Is "kolf" of golf... i.i.g. veel speel plezier!!
  2. Johan van der Linden:
    14 december 2022
    Als wij er zijn waarschijnlijk boerengolf. 😂😂
  3. Harry:
    🤣🤣
  4. Hans van der Linden:
    14 december 2022
    Dat moet er wel gepikt en genaaid uitzien
    Ging het rondje naar tevredenheid?
    Ik hoor het wel .
    Veel plezier!!
  5. Johan van der Linden:
    14 december 2022
    De foto's komen nog hoor. Maar helemaal prima. Geen rondje gelopen, alleen maar oefenen, oefenen en oefenen
  6. Hans van der Linden:
    Ik wacht het rustig af.
  7. Johan van der Linden:
    15 december 2022
    👌👌
  8. Femke:
    19 december 2022
    Succes met golfen🏌‍♀️🏌ben benieuwd naar jullie outfit😊
  9. Johan van der Linden:
    19 december 2022
    Oh, shinen is het juiste woord om het te beschrijven. 😂😂