Reacties
Reacties 301 - 350 van 619
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Johan van der Linden | Dank je wel. 😘 | 19 nov. '22 |
| Patricia | Prachtige foto's 👌 | 19 nov. '22 |
| Johan van der Linden | 😋😋 | 19 nov. '22 |
| Tineke Oudshoorn | Oo dat ziet er inderdaad heerlijk uit | 18 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Ze heeft er niets meer van hoor. Helemaal goed gekomen. | 17 nov. '22 |
| Gerrie | Zielig voor pippi verder nog veel plezier alles goed… | 17 nov. '22 |
| Gerrie | Zielig voor pippi veel plezier nog | 17 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Dat was het zeker. | 17 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Zo ontzettend mooi. | 17 nov. '22 |
| Patricia | Snap het wel dat pip bang was. Maar wat een plek zeg.… | 17 nov. '22 |
| Harry | Wat immens!! | 17 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Lukt steeds beter inderdaad. Dikke kus. | 16 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Helemaal leuk en we volgen jullie ook. Veel plezier. | 16 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Thanks. | 16 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Het is ook echt prachtig hier. Leuk. | 16 nov. '22 |
| Marianne | lieverds, wat goed om te lezen dat jullie je kennelijk… | 16 nov. '22 |
| Lieke Janssen | Pip, gefeliciteerd nog met je verjaardag. We lezen… | 14 nov. '22 |
| Femke | Wauwwww, en nogmaals gefeliciteerd met Pip🎶🐶😘 | 14 nov. '22 |
| Hans en Maria | Prachtig, de foto's, en het verslag. Alsof ik… | 13 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Vandaag weer de hele dag onderweg geweest. 😂😂 | 12 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Dank je wel. Leuk om te lezen dat je ons volgt. 😘 | 12 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Hoi hoi, het is ook zo ongelooflijk lekker. Dank je… | 12 nov. '22 |
| Larissa | Het mañana virus krijgt jullie al een beetje grip… | 12 nov. '22 |
| Margriet | Elke ochtend start mijn dag met de digitale krant… | 12 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Zeker weten. En extra slaap. | 11 nov. '22 |
| Femke | Goedemorgen lieve Marjon en Johan, ik heb jullie reisverhalen… | 11 nov. '22 |
| Patricia | Extra brokjes voor pip | 10 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Het is ook echt heerlijk hier. Ik had al door dat… | 10 nov. '22 |
| Johan van der Linden | 💪💪 | 10 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Hooi gaat nog lukken. Genoeg droog gras hier. | 10 nov. '22 |
| Hans en Maria | He, lekker, even te horen dat het zo warm is dat jullie… | 10 nov. '22 |
| Harry | Lekker bezig zo weer men z'n drieën! | 10 nov. '22 |
| Tineke Oudshoorn | Wel met een wortel en hooi mag ik hopen😜 | 8 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Hahahaha, die staan iedere avond ondr de caravan,… | 8 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Oh wat leuk. Dank je wel. | 8 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Hahaha. We zitten er middenin hoor. Vol met Nederlanders… | 8 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Zeker. En echt leuk wandelen hier. | 8 nov. '22 |
| Johan van der Linden | 🤐🤐 | 8 nov. '22 |
| Tineke Oudshoorn | Heel mooi inderdaad. En jullie mogen daar ook vast… | 8 nov. '22 |
| Hans en Maria | Prachtig! Wat een plezier beleef ik elke dag om jullie… | 8 nov. '22 |
| Ann | Dit is de leven.... Caravan verplaatsen voor meer… | 8 nov. '22 |
| Ann | Moooooi!!! | 8 nov. '22 |
| Gerrie | Dus jullie hebben vlees voor vanavond haha | 7 nov. '22 |
| Johan van der Linden | Ik heb hem doorgegeven. Dank je wel. 😘 | 6 nov. '22 |
| Patricia | Nog een boek tip voor marjon. De stille patiënt.… | 6 nov. '22 |
| Johan van der Linden | 🤪🤪 | 5 nov. '22 |
| Johan van der Linden | 😂😂😂 | 5 nov. '22 |
| Johan van der Linden | On track!!! | 5 nov. '22 |
| Patricia | 😂😂😂😂👍👍👍👍 | 5 nov. '22 |
| Myra | Lion King-foto Ik hoor Simba roepen om zijn vader | 5 nov. '22 |


- Lieke Janssen: Welkom thuis
- Lieke Janssen: Jeetje, heftig nieuws. Ondertussen…
- Johan van der Linden: Het was grandioos. Leuk dat…
- Johan van der Linden: Dank jullie wel en natuurlijk…
- Femke: Wat een mooie reis hebben…
Alle reacties »