Ingepakt en klaar voor vertrek

30 juli 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Zo, we zijn er klaar voor. Gisteren het huis aan kant gemaakt door Merit en Marjon en ondertussen hebben Jessie en Johan, Stan, Lars en Lika naar de camping gebracht. Laatste boodschapjes gehaald en toen begon het. INPAKKEN. Wat een stress, wat neem ik mee en past het wel? Maar uiteindelijk bleven we allemaal ruim onder onze limiet qua kilo's. Nog even lekker gegeten en daarna online ingecheckt. Alles klaar voor vertrek. Nog 1 nachtje in ons eigen bed en en dan op weg naar Schiphol. Heerlijk idee. Zo juist nog even lekker ontbeten. Afbakbroodjes en verse jus , het was heerlijk, voorlopig voor de laatste keer. Tassen op onze rug voor de foto en gaan. Nu op Schiphol, valt de drukte mee en we zijn gelukkig ruim op tijd. De desk om in te checken gaat pas over een uur open. Prima op tijd dus. Lieve mensen, ons volgende berichtje komt waarschijnlijk pas uit Kuala Lumpur, in de tussentijd gaan wij proberen lekker te slapen hoog boven de grond.

1. Wendy:
    30 juli 2017
    Goeie foto!! Heel veel plezier en maak mooie herinneringen!! Dikke kus van ons!!
  2. Jeanet en Niels:
    30 juli 2017
    Veel plezier en veilige reis
  3. Ingrid:
    30 juli 2017
    Leuke foto! Fijne reis tot de 11e.
  4. Hans van der Linden:
    30 juli 2017
    Goede reis en heel veel plezier!
  5. Hans van der Linden:
    30 juli 2017
    Goede reis en heel veel plezier!
  6. Femke:
    Helemaal te gek!!! Geniet ervan! Ben benieuwd naar jullie reis X
  7. J.P. van Velzen van Velzen Smaling:
    30 juli 2017
    Een goed begin van een bijzondere en geweldige reis. Liefs.
  8. ToKo:
    1 augustus 2017