Marjon,een potentiële "gijzelnemer"!

30 juli 2017 - Amman, Jordanië

Zo, eerste tussenstop. We zijn in Amman, Jordanië. Ondanks dat we transferspassagiers zijn, moesten we toch weer door de controle heen. Tas van Johan, Merit en Jessie ging er keurig doorheen. Maar die van Marjon werd stilgezet onder de scanner. Mannetje erbij om even te kijken. Tas moest leeg. Helemaal. De plastic tandenstokers werden aan een grondige inspectie onderworpen, maar ook hij zag in dat wij niet in staat zouden zijn om daar iemand mee neer te steken. Maar waar de regels wel echt mee overtreden werden, was een rolletje plakband. En Jessie natuurlijk nieuwsgierig waarom, dus in haar beste Engels vragen. Je kan de polsen van mensen ermee bij elkaar binden en dus "hijacken". Hij moest er gelukkig zelf ook een beetje om lachen, maar het rolletje mocht niet mee. Hij zei ook nog sorry. Nu moeten we even wachten, maar de tijd wordt gevuld met de ouderwetse Nintendo DS. Fanatiek wordt er geracet tussen de meiden. Over anderhalf uur mogen we boarden voor het eerste gedeelte naar Bangkok, en daarna nog een stukje naar Kuala Lumpur.

1. Patricia:
    30 juli 2017
    Jessie je lijkt een beetje scheel!
    En het is daar ook lekker druk zie ik.
    Is het vliegtuig vol voor de vlucht naar Bangkok?
  2. Johan van der Linden:
    30 juli 2017
    Dat heet hier fanatiek kijken Patricia. Ik heb verder nog geen idee of het vliegtuig vol zit richting Bangkok. We zullen zien.
  3. Hans van der Linden:
    31 juli 2017
    Jullie zien er ook wel erg onbetrouwbaar uit op de foto
  4. Femke:
    31 juli 2017
    Waar had je plakband voor nodig Marjon:) nooit bij stil gestaan dat je dat ermee zou kunnen doen haha. Goeie reis verder nog!!!! X
  5. J.P. van Velzen van Velzen Smaling:
    31 juli 2017
    Toch nog fris en fruitig op de foto na lange reis. Plakband was zeker om de oogjes open te houden? Goed vervolg. Liefs.
  6. J.P. van Velzen van Velzen Smaling:
    31 juli 2017
    Right twix has the same thing.