Reacties
Reacties 51 - 85 van 85
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marjolijn | Met dit strand is anders ook niets mis hoor!!! | 13 jan. '19 |
| J.P. van Velzen van Velzen Smaling | 👍🏻👍🏻 | 13 jan. '19 |
| Hans van der Linden | Wat een prachtige en boeiende verhalen en daarbij… | 13 jan. '19 |
| Jeanet en Niels | Mooie verhalen, hopelijk slapen jullie nu beter;-) | 12 jan. '19 |
| Patricia | Ja je komt los😂😂😂 | 12 jan. '19 |
| J.P. van Velzen van Velzen Smaling | Avonturen, heerlijk. | 12 jan. '19 |
| Marleen | Ik lig helemaal in een deuk over de beschrijving van… | 12 jan. '19 |
| Ann | Ik wil ook krab!!! | 12 jan. '19 |
| Yvonne Lagerweij | Ik ben het met Patricia eens, het is een beetje saai!… | 12 jan. '19 |
| Wendy | Leuk hoor vooral erg ontspannen klinkt het!😘 | 12 jan. '19 |
| Vicky | Het genieten lees je er vanaf! Leuk!😘 | 11 jan. '19 |
| Patricia | Wel een beetje saai, we hadden meer spannende verhalen… | 11 jan. '19 |
| Hans van der Linden | Niets zo veranderlijk als een mens. Geniet er maar… | 11 jan. '19 |
| J.P. van Velzen van Velzen Smaling | 👍🏻😎😎💋💋 | 11 jan. '19 |
| J.P. van Velzen van Velzen Smaling | Goed bezig, relaxe 😎 | 10 jan. '19 |
| Ann | 💋💋💋 | 10 jan. '19 |
| Hans van der Linden | Was weer een lange dag. Mooi stukje geschreven. En… | 8 jan. '19 |
| Marleen | Je zal schrijver moeten worden 😉 Ziet er super… | 8 jan. '19 |
| J.P. van Velzen van Velzen Smaling | Nieuw avontuur | 8 jan. '19 |
| Ann | Leuk hoor.... niet teveel zweten daar he | 7 jan. '19 |
| Wendy | Lekker genieten!😘 | 7 jan. '19 |
| J.P. van Velzen van Velzen Smaling | Lekker hoor. Genieten aar | 7 jan. '19 |
| Myra | Ik volg jullie hoor! Heel veel plezier samen! Xxxx | 7 jan. '19 |
| Hans van der Linden | Leuk verhaal en morgen weer verder. | 7 jan. '19 |
| Jolanda | Ontzettend gaaf! Super veel plezier :-) | 6 jan. '19 |
| Kim | Make memories!! Enjoy. 😘 | 6 jan. '19 |
| Marleen | Nu al leuk om elke dag weer een reisverhaal te lezen!… | 6 jan. '19 |
| Ester | Heeeeel veel plezier! Geniet! Liefs! | 6 jan. '19 |
| Hans van der Linden | Veel plezier en een fijne reis! | 6 jan. '19 |
| Hans van der Linden | Veel plezier en een goede reis! | 6 jan. '19 |
| J.P. van Velzen van Velzen Smaling | Heel mooie reis gewenst | 6 jan. '19 |
| Merit | Gelukkig nog genoeg ruimte in de tassen voor al mijn… | 6 jan. '19 |
| Ann | Ontzettend veel genieten jullie 2!!! Lufjoe | 6 jan. '19 |
| Marjolijn | fijne reis lovebirds, hebben jullie dubbel en dwars… | 6 jan. '19 |
| Patricia | Wat heerlijk 😃om weer te lezen... Kan niet wachten… | 6 jan. '19 |

- Ann: 💋!
- Ann: Whahaha die extra p ....
- Marjolijn: OMG bizar!
- Marjolijn: hahaha erg ontspannen en…
- Hans van der Linden: Leuk verhaal van een mooie…
Alle reacties »