Dag 58, op naar Ourique

5 november 2022 - Almodôvar, Portugal

Onder een blauwe hemel rijden wij vandaag richting Ourique. Het is een fijne rit en zeker omdat de weersvoorspelling voor de komende dagen erg positief is en dat is fijn.

Als we aankomen op de camping worden we hartelijk ontvangen en is er een mooie plek voor ons gereserveerd. Deze plek ligt bovenop een steile heuvel en het is hier op de camping zo geregeld dat iemand met een vierwiel aangedreven auto dan bereid is om je caravan omhoog te trekken. En laten we dat goede advies dan maar opvolgen en halverwege de middag staan we op een mooi plekje op een hele rustige camping. De tosti's smaken prima en de rest van de middag genieten we van het zonnetje, maken we een wandeling, loopt Pip door de rivier en gaan we pas als de zon verdwenen is de caravan in omdat het fris wordt. Het koelt ook hier goed af gedurende de nacht en zeker als het zo helder is als het nu is.

De rit naar Nazaré gaat voor nu niet door, de surfwedstrijd is niet aangekondigd en dus blijven we lekker op de camping. We hebben zelfs geen boodschappen gedaan vandaag. We hoorde vandaag dat we vaak schrijven dat we boodschappen doen en dat klopt ook wel hoor. We hebben namelijk niet zo'n grote koelkast als thuis hier natuurlijk en we zijn gek op vers brood. 😂

Truste en tot morgen

1. Mascha:
    5 november 2022
    Van waar jullie nu zitten is het nog slechts 80 kilometer van Guia! Kip PiriPiri!!!!
  2. Johan van der Linden:
    On track!!!