Dag 126, golfen

11 januari 2023 - Jesús Pobre, Spanje

We zijn vandaag naar de golfbaan la Sella gereden en onderweg weer wielerploegen tegen gekomen. Het is een soort kwartetten, en we hebben ze nu bijna allemaal gehad. Alleen Jumbo Visma nog. We hebben er vandaag voor gekozen om alleen maar af te gaan slaan en dat pakte goed uit. De driving range lag pal in de zon. En we hebben er heerlijk relaxed een tijdje ballen staan slaan. We kwamen tot de conclusie dat het een goede keuze was om te kijken of dit een gezamenlijke hobby kan zijn. Beetje om de beurt slaan, elkaar van tips voorzien en wat ook erg helpt. Gewoon lekker op een bankje zitten met je kop in de zon. Heerlijk. Als de mandjes leeg geslagen zijn leggen we de spullen in de auto en genieten we op het terras van een drankje terwijl naar de mensen kijken die op de baan lopen. De serveerster, een Nederlandse, vertelde dat het vorig jaar januari de hele maand geregend heeft in deze streek.  Dat is toch moeilijk voor te stellen want sinds wij hier zijn schommelt de temperatuur rond de 20 graden en is het zonnig met af en toe een dagje met wat bewolking. Maar regen hebben wij de afgelopen maand niet gezien. Het is ons blijkbaar gegund. Als we weer op de camping zijn, is Pip blij dat we er weer zijn. Ze heeft vandaag een dagje rust gehad. Want ons ouwe bessie was de afgelopen dagen met alles meegeweest en dat was behoorlijk vermoeiend. Wat wel leuk was, is dat het op deze golfbaan toegestaan is om je hond mee te nemen. Er waren 3 groepen die hun hond mee hadden in de baan. Dus Pip kan zeker een keertje mee golfen. Dat wordt een geruit jasje met een kraagje kopen voor onze Pip.

Truste en tot morgen.