Reacties

Reacties 1 - 44 van 44

Naam Reactie Datum
J.P. van Velzen van Velzen Smaling Klinkt weer heerlijk allemaal, groot gelijk om zo… 5 okt. '19
Patricia Welkom thuis💞😘 5 okt. '19
Larissa Oh hilarisch dat verhaal over die 10 bath. Kan dat… 5 okt. '19
Harry Geweldige verhalen van jullie gelezen. Had het gevoel… 5 okt. '19
Ann 😘😘💋💋 5 okt. '19
J.P. van Velzen van Velzen Smaling Klinkt apart allemaal, wat een belevenissen jongens.… 3 okt. '19
Harry 👍😘 2 okt. '19
Niels Wat zijn jullie aan het genieten. Wat een mooie reis.… 1 okt. '19
Jeanet en Niels Geniet lieve schatten 😍 1 okt. '19
Marjolijn Afgezien van die zandvliegen en bulten.....kijk nou… 1 okt. '19
Marjolijn Mooooi!!!! 1 okt. '19
Hans van der Linden Dit was lekker relaxt de afgelopen 4 dagen. Ben benieuwd… 1 okt. '19
J.P. van Velzen van Velzen Smaling 🥰🥰 27 sep. '19
Hans van der Linden Nee dat lijkt mij ook geen lekker gevoel. Maar jullie… 27 sep. '19
Harry Haha... Ik moest gelijk aan dr. Pimple Popper denken.… 27 sep. '19
J.P. van Velzen van Velzen Smaling Lekker relaxen 24 sep. '19
Larissa Cool om zo’n race bij te wonen. En nog een podium… 22 sep. '19
Riske Klinkt te gek! Veel plezier nog🏖 22 sep. '19
J.P. van Velzen van Velzen Smaling Weer nieuwe ervaringen, het kan niet op. 22 sep. '19
Hans van der Linden Goed verhaal. Lekker kort van mijn kant. Alles al… 22 sep. '19
Ann 🏎🏎🏎 22 sep. '19
Marjon Peters Leuk de reacties! We hebben weer een top dag achter… 22 sep. '19
Yvonne Lagerweij Singapore is echt fantastisch! En inderdaad, ondanks… 22 sep. '19
J.P. van Velzen van Velzen Smaling Trusten lieverds, morgen weer nieuwe avonturen 21 sep. '19
Marieke Leuk om jullie reis te volgen. Veel plezier bij de… 21 sep. '19
Harry 👍rusten jullie lekker uit en geniet morgen van… 21 sep. '19
Marjon Peters Ja Toko, Jo zit elke avond een filmpje en een verhaaltje… 21 sep. '19
ToKo Video dag 2, 3 en 4 gezien. Heel leuk, goed gemonteerd… 20 sep. '19
Hans van der Linden Wat een mooi verhaal van weer een drukke dag. Lekker… 20 sep. '19
Marjon Peters Ja Har want daar zal het lekker rustig zijn🤣😂 20 sep. '19
Marjon Peters Dat gaat zeker lukken hoor Hanneke! 20 sep. '19
J.P. van Velzen van Velzen Smaling Fijne reis verder 20 sep. '19
Harry Drukte overleeft...op naar Singapore ! 20 sep. '19
Hans van der Linden Mooie video van deze dag. Was volgens mij best wel… 19 sep. '19
Yvonne Lagerweij Die Chinezen zijn echt verschrikkelijk! Wat een volk… 19 sep. '19
Hans van der Linden Dit was een wel bestede dag en de volgende dagen zijn… 18 sep. '19
Ann ❤💋 18 sep. '19
Lars Heel veel plezier 17 sep. '19
Jeanet en Niels Mannen zitten nu te kijken;-) have fun!! 17 sep. '19
Larissa Onvoorstelbaar dat er zoveel spullen in zo klein tasje… 17 sep. '19
Hans van der Linden Begrijp dat de reis vlotjes is verlopen en nu lekker… 17 sep. '19