Dag 87, aanhaken en gaan

3 december 2022 - Los Palacios y Villafranca, Spanje

De zon schijnt als we onderweg zijn naar Sevilla. Het is een kort ritje van 100 kilometer maar nog wel even opletten op de ringweg van Sevilla met alle afslagen en drukte. Maar na een ruim uurtje rijden we het laatste stukje over een hobbeldebobbel weg richting onze camping. Althans camping, het is een stukje op een erf van een stalling voor caravans en campers. Maar we zijn niet de enige en sterker nog, na een paar uur komt er een monsterlijk grote camper naast ons staan. Uit "de buik" van deze camper komt een smart waarmee de mensen vermoedelijk boodschappen gingen doen. Uit nieuwsgierigheid zoek ik de prijslijst van deze camper op en het basismodel begint bij 380000 euro. En dit is niet het basismodel. Wat een geld.

We lopen een rondje met Pip en snel terug naar de caravan om te testen of het internet sterk genoeg is in dit landelijke gebied om straks het Nederlands elftal te kunnen kijken. En gelukkig is dat zo en zitten we juichend en vloekend op de bank en zijn we trots dat ze door zijn. In de avond met een schuin oog naar Argentinië tegen Australië gekeken en ondertussen de rest van deze week gepland. Morgen eerst een dagje naar Sevilla, we hebben een fietstocht geboekt door de stad en moeten er om 09.45 zijn. We gaan met de bus de stad in morgen en moeten voor ons doen vroeg op morgenochtend. Dus voor nu....