Dag 46, natte was

23 oktober 2022 - Gafanha da Boa Hora, Portugal

We denken er nog even over om vandaag door te rijden naar de volgende camping. Maar besluiten te blijven. En we doen de was. Het lijkt erop dat het een paar uur droog blijft en dan kunnen we het ophangen. We halen een groot gedeelte van de waslijn af omdat het droog is. Maar laten ook nog wat hangen en durven het aan om even een boodschap te gaan doen en een strandwandeling te doen, want het lijkt droog te blijven.

Als we na de boodschappen de winkel uitlopen zien we de zwartste wolken die we hier gezien hebben en die hangen recht boven de camping. Als we naar het strand rijden liggen er echt hele grote plassen op de straat.

Op het strand lijken de golven vandaag nog hoger dan gisteren en Pip rent zich helemaal suf achter het balletje. Als we weer in het dorp lopen zien we een continue stoet van auto's het dorp binnenrijden. We hebben geen idee waarom want het is ook niet het meest sprankelende dorp wat we ooit gezien hebben. Het zijn vooral ouderen, maar als we met de auto door het dorp rijden zien we niet veel meer dan een paar kraampjes en daar zal de regio toch niet voor uitlopen.

Éénmaal terug op de camping is de kleding die bijna droog was werkelijk kleddernat en we horen tijdens de afwas 's avonds dat het een hele heftige bui was.

Morgen gaan we door naar Leiria en hebben voor de regio daar een leuke planning want er is veel te zien.

Truste en tot morgen.

1. Mascha:
    24 oktober 2022
    Cliffhanger…. Waarom reden al die auto’s nou het dorp in? Ga het uitzoeken alsjeblieft. 😁
  2. Johan van der Linden:
    24 oktober 2022
    We zullen het nooit weten. Maar het was absoluut fascinerend.
  3. Patricia:
    24 oktober 2022
    Prachtige wolken en foto's .
  4. Johan van der Linden:
    24 oktober 2022
    Het is ook echt indrukwekkend.
  5. Mascha:
    Aaaahhhhhhhhhh!!! Lol
  6. Lieke Janssen:
    24 oktober 2022
    Jammer van het weer. We zullen wat jullie kant opsturen ☀️☀️☀️☀️
  7. Johan van der Linden:
    24 oktober 2022
    Hou hem maar lekker bij jullie hoor. Hij komt vanzelf weer tevoorschijn hier.
  8. Ann:
    28 oktober 2022
    Stoet... Oude mensen... Ik denk maar 1 ding....

#jeudeboulestournooi
  9. Johan van der Linden: