Dag 107, GVB

23 december 2022 - Guardamar del Segura, Spanje

Ja ja, het is gelukt. Maria heeft vandaag haar GVB gehaald en we mogen vanaf nu dus zonder Daviet de baan in. Het was echt vroeg op voor ons vanmorgen. De wekker stond om 07.00 uur en het was nog pikkedonker. Maar om 09.00 werden we verwacht op de golfbaan voor 3 uur les en examen.

We begonnen met het praktijkgedeelte en dat is gewoon holes lopen. En daar hebben we echt van genoten. Maria ging ook steeds beter slaan en op een gegeven moment werden holes gewoon in Par geslagen. Erg mooi om te zien. Het belangrijkste tijdens het praktijk gedeelte is dat je tempo in het spel houdt. En dat is wat we deden. Mede met behulp van ons golfkarretje vlogen we lachend en gierend door de baan. Juan slaat verder maar slaat ze ook nog wel eens de baan uit en Maria slaat minder ver maar vaker rechtdoor. Op het ene moment dat ze bijna iemand raakte na dan. 😉

Na ruim 2 uur moest er nog even een theorie gedeelte afgerond worden en lag er een examen met 30 vragen waarvan je er 23 goed moest hebben. Daviet zat er gezellig bij met een biertje en als het antwoord niet duidelijk was vertelde hij het gewoon. Wij hadden de indruk dat hij het ook niet altijd wist, maar dat mocht de pret niet drukken. Na een half uurtje was ook dit afgerond en had Maria haar handicap 54 (vroeger GVB) gehaald. Proost.

Eind van de middag nog even een uurtje met Pip naar het strand en de dag zat er weer op.

Wederom een heerlijke dag.

Truste en tot morgen.

1. Ann:
    23 december 2022
    Maria ... Handicap 54.... Mooie casus! Gefeliciteerd moppies!!!
  2. Johan van der Linden:
    😂😂
  3. Harry:
    Yes gefeliciteerd!!!
  4. Johan van der Linden:
    Jiehaaa
  5. Larissa:
    24 december 2022
    Nu nog ruitjesbroek voor Maria en een rode broek voor Juan ;)
  6. Johan van der Linden:
    24 december 2022
    Ik beloof je, die gaan er allebei niet komen.
  7. Tineke Oudshoorn:
    24 december 2022
    Van harte gefeliciteerd Maria! Zo kun je goed de kerstdagen in! Deze naam nog even aanhouden! En dan maken we van Juan gewoon even Jozef 😜
  8. Johan van der Linden:
    24 december 2022
    Jozef en Maria op de baan straks.
  9. Patricia:
  12. Johan van der Linden:
    Dank je wel
  13. Femke:
    24 december 2022
    Haha gefeliciteerd Maria🎉🏌‍♀️en wat fijn dat je Juan aan je zijde had tijdens het examen😉🍻
  14. Johan van der Linden:
    Dank je wel. 😘