Dag 104, golfen en sauna deel 2

20 december 2022 - Guardamar del Segura, Spanje

Na een bewolkte nacht was het vanochtend echt een paar graden warmer op het fietsje. Dat we vandaag een half uurtje later beginnen is ook een voordeel. Het fietsritje is een half uurtje en altijd erg lekker. Als we aankomen op de golfbaan mogen we in een golfkarretje stappen, want we gaan vandaag de baan op.

En wat is dat leuk. We hebben 5 holes gelopen en veel uitleg gekregen over de regels in de baan. We hebben gelachen, gemopperd als de zoveelste bal in een bunker belandde. Maar vooral veel genoten. De afwisseling tussen de diverse slagen, het oefenen maar ook het rijden in het karretje is erg leuk. En na de baan zijn we ook nog even op de driving range beland om te oefenen. "Daviet" is er op uit om de slag van Juan te verbeteren. Maar man, wat is dat moeilijk. Je moet iets wat je jezelf aangeleerd hebt, weer af gaan leren. En met 1 kleine verandering, verandert gelijk alles. Dus dat valt niet mee. Maar blijven oefenen dan moet het vast goed komen.

In de middag weer lekker gewandeld met Pip, een boodschapje gedaan en weer lekker in de sauna gezeten.

Waar we ook nog mee bezig geweest zijn is er voor te zorgen dat als we weer terug zijn, we ook allebei weer een baan hebben. En we kunnen zeggen dat we allebei weer een baan hebben waar we allebei heel erg blij mee zijn. Nu kunnen we de laatste paar weken zorgeloos genieten zonder ons daar over druk te hoeven maken en gaan we 1 februari weer aan de slag.  Heerlijk.

Truste en tot morgen.

1. Ann:
    Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ❤️😘
  2. Johan van der Linden:
    😂😂😂😘
  3. Hans en Maria:
    20 december 2022
    Wat super. Alhoewel, wie zou jullie kunnen weigeren !! Ze mogen gewoon de handjes dichtknijpen . Top.
  4. Johan van der Linden:
    20 december 2022
    Hahaha, dat is lief. Dank jullie wel.
  5. Myra:
    21 december 2022
    Okee, dus jullie komen wel terug. Pfieuw.
  6. Johan van der Linden:
    Mis je ons?
  7. Patricia:
    Super van harte gefeliciteerd 🎉
  8. Johan van der Linden:
    Dank je wel. 😘
  9. Margriet:
    21 december 2022
    Wat leuk voor jullie. Gefeliciteerd! Extra genieten van de laatste weken.
  10. Johan van der Linden:
    Dank je wel. 😘
  11. Femke:
    21 december 2022
    Wat fijn dat jullie alle2 een baan hebben😊nu nog heerlijk genieten van het mooie leven🥰
  12. Johan van der Linden:
    Dat genieten doen we zeker. Dank je wel. 😘
  13. Gerrie:
    21 december 2022
    Wat fijn dat scheelt een hoop zorgen nou lekker genieten nog
  14. Johan van der Linden:
    21 december 2022
    Het waren geen zorgen, maar het is wel fijn dat het geregeld is.
  15. Larissa:
    21 december 2022
    Gefeliciteerd met jullie baan. Maar binnenkort ook je GVB?
  16. Johan van der Linden:
    Dank je wel maat. Vrijdag GVB. 💪