Dag 100, jubileum

16 december 2022 - Guardamar del Segura, Spanje

Vandaag de 100ste dag dat we op reis zijn. Toch een soort van mijlpaal. Maria en Juan gaan vandaag weer vroeg op het fietsje richting de golfbaan en ondanks dat de zon aan de hemel staat is het na een kraakheldere nacht een frisse 9 graden op dit tijdstip.

Op de golfbaan staat David weer op ons te wachten en we beginnen op de driving range met waar we gisteren geeindigd waren. Verre ballen slaan. En dat gaat vandaag een stuk beter dan gisteren ondanks de spierpijn die er nu begint in te sluipen. Na anderhalf uur beuken is het door naar de bunker. Eerst om er overheen te slaan, het zogenaamde aproachen, maar daarna mogen we in de zandbak spelen en de ballen proberen niet te raken maar net daarvoor het zand te raken en zo de ballen als het ware uit het zand omhoog te scheppen. Dat gaat bij beide niet vanzelf en we zijn ook uitermate tevreden over het feit dat we vandaag 2.5 uur les hebben in plaats van 3 uur. Nadat de zandbak weer recht getrokken is stappen we weer op de fietsen met bijna lege accu's en een half uurtje later draaien we de camping op met helemaal lege accu's.

Net als we op de camping aankomen verschijnen er wat wolken waardoor het buiten net iets te fris is en we lunchen vandaag maar weer eens binnen. Na de lunch een lekker tomatensoepje gemaakt voor het avondeten en voor de rest van de dag hebben we tijd gemaakt om te chillen. Een beetje computeren, een beetje lezen en een beetje foto's sorteren die we gemaakt hebben tijdens deze trip. De rest van de dag was dus heerlijk lui. Geen bijzonder verhaal dus. Sorry.

Truste en tot morgen

1. Myra:
    17 december 2022
    Wow 100!
    Misschien jullie eigenlijk (al) iets? :-)
    Liefs!!!
  2. Johan van der Linden:
    18 december 2022
    Qua materialen missen we helemaal niets. Maar mensen natuurlijk wel. 🥰
    Liefs terug.
  3. Harry:
    17 december 2022
    Gefeliciteerd met jullie jubileum!!
  4. Johan van der Linden:
    Thanks.
  5. Larissa:
    18 december 2022
    Goed bezig! Kunnen we straks x met z’n vieren een rondje lopen 🏌️‍♀️🏌️‍♂️⛳️
  6. Johan van der Linden:
    Gezellig. Gaan we doen. 😘