Dag 85, de boel op orde brengen

1 december 2022 - Almodôvar, Portugal

Het was een stuk warmer afgelopen nacht. En nu we niet op tijd weg hoeven zijn we vroeg wakker. Het is toch een vreemd mechanisme dat als je uit kunt slapen je het niet doet. Maar we blijven wel gewoon even lekker liggen tot de temperatuur buiten wat aangenamer is.

Het voordeel van veel verplaatsen is dat je iedere keer de caravan op orde brengt. Je ruimt alles netjes op zodat het allemaal blijft liggen als je met de caravan gaat rijden. Dan is omgekeerd het gevolg van lang op 1 plek staan dat je minder opruimt. En aangezien we morgen weer naar Spanje gaan staat vandaag in het teken van de boel aan kant maken. Binnen alle spullen weer op z'n plek en buiten de boel schoon maken en opruimen. Want na bijna 3 maanden onderweg zijn verdient ons huisje wel een sopje en het knapt er van op. Na al deze huishoudelijke klusjes kunnen we morgen lekker op tijd weg. We gaan morgen naar El Rocio.

Marjon is lang bezig geweest met ons reisboek, want 1 maand op 1 plek bijwerken is ook een klus. Ik heb genoten van de verrassingen op het WK.

Truste en tot morgen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marciano: