Dag 83, kou, was en ijsvogel

29 november 2022 - Almodôvar, Portugal

Het was een koude nacht, en doordat we de caravan gisteravond tot laat open hadden was het ook binnen koud (12 graden) en het werd 's avonds niet makkelijk warm binnen. Maar daardoor slaapt het heerlijk natuurlijk in het warme bed. Als we wakker worden hangt de koude mist nog in de heuvels om ons heen en prikt de zon er langzaam doorheen. Ook vandaag blijven we op de camping want we willen vanmiddag het Nederlands elftal kijken. We doen nog maar eens een wasje. Ook omdat het zonnetje er vandaag doorheen gaat komen en dus makkelijk droog te krijgen is.  Het Nederlands elftal hadden we wel kunnen skippen vandaag want wat een saaie wedstrijd was het weer. Maar door en zaterdag tegen USA. Dat zal minder makkelijk gaan.

Na de wedstrijd lopen we nog een rondje met Pip langs de rivier en ik heb steeds de fotocamera bij me tijdens iedere wandeling. En nu lukt het dan eindelijk om er 1 op de foto te krijgen. Hij is niet scherp omdat hij heel ver weg zat, maar hij staat er eindelijk een keertje op. De ijsvogel. Misschien lukt het nog om de komende dagen een scherpere foto te krijgen, maar deze is binnen.

Truste en tot morgen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hans en Maria:
    29 november 2022
    Maar hij/ zij is prachtig hoor.
  2. Johan van der Linden:
    1 december 2022
    Dank je wel. Was er ook echt blij mee. 😉
  3. Larissa:
    30 november 2022
    Tjee, je ziet hem bijna niet 😂
  4. Johan van der Linden:
    1 december 2022