Dag 56, de was in de zon

3 november 2022 - Évoramonte, Portugal

Het is vandaag een goede dag om de was te doen en te drogen en dus zijn we op de camping vandaag. En het moet gezegd het is ook prima weer om lekker van het zonnetje te genieten. We hebben bedacht om aanstaande vrijdag weer door te gaan en omdat we naar het zuiden gaan waarvan we denken dat het steeds drukker wordt hebben we een plekje geregeld op een kleine camping 180 kilometer verderop.

Ondertussen is het wassen op een camping nog een hele toer, want dat wil iedereen natuurlijk als het zonnetje een beetje schijnt. Maar we aan het einde van de dag ligt alles weer droog en schoon in de kastjes.

We lopen nog een lekker stuk door het bos achter onze camping en het leukste van de dag is dat Marjon om 16.00 uur opgehaald werd voor het Happy Hour door een mevrouw waar ze van de week mee aan tafel gezeten had. Deze mevrouw had dus meer lol beleefd aan het geheel dan Marjon zelf. Maar we stonden net op het punt om met Pip te gaan wandelen dus het excuus was gereed om niet te gaan.