Dag 108, kerstavond

25 december 2022 - Guardamar del Segura, Spanje

Als we wakker worden is de lucht blauw en de temperatuur een zalige 20+ graden. De zon staat in de ochtend op ons plekje en we zakken in de relaxte stoelen en genieten van het weer.

Als tegen 15.00 uur de zon wegzakt achter de caravan stappen we op de fiets voor een boodschapje. Geen kerstinkopen voor ons want we gaan vanavond en morgen uit eten op de camping. Kerst is hier vooral kerstavond en op eerste kerstdag een lunch en tweede kerstdag bestaat hier niet en zijn de winkels al weer open. Dus we hoeven niet veel te halen. We dwalen ook hier weer uitgebreid door "de Chinees". We komen tot de conclusie dat "de Chinees" een Actien 4.0 is. Echt alles is hier te koop. En waar Johan in Nederland de haat heeft aan de Action is hij een fanatiek aanhanger van "de Chinees". Waarschijnlijk omdat het op een fysieke Ali Express lijkt. En dat vindt ik dan wel weer heel leuk.

Nog even een lekkere ronde met Pip voordat we om 20.00 uur verwacht worden in het restaurant. En het valt ons niet tegen hoor. We krijgen een uitgebreid menu voorgeschoteld. En eigenlijk alles is best wel lekker. We raken gezellig aan de praat met een Iers koppel en voordat we het weten is het 00.00 uur en eerste kerstdag. Het was dus weer een heerlijke dag eigenlijk. En genieten. Heerlijk om ook op dit soort dagen gewoon makkelijk contact te kunnen hebben met de kinderen. Want het blijft wel raar dat wij hier zijn en hun daar.

Truste en tot morgen.

7. Patricia:
    muy feliz navidad 🎄😘
  8. Johan van der Linden:
    25 december 2022
    Gracias, dulzura. Tu tambien que tengas una muy feliz navidad.