Dag 74, sportdag

20 november 2022 - Almodôvar, Portugal

De titel is veelbelovend, maar er is geen animatie op de camping. Dus wij hebben geen sportdag gehad met de andere gasten hier. We hebben wel veel sport gekeken vandaag. De formule1 en de eerste wedstrijd van het WK. Verder niet zoveel bijzonders vandaag eigenlijk.

We zijn een beetje in afwachting van de voorspelling van de golven in Nazaré. Er worden voor donderdag en vrijdag weer gigantische golven voorspeld. En net als de vorige keer denken we er over om voor een nachtje die kant op te rijden. Het ligt dus daaraan of we hier nog een weekje staan of niet. Als de wedstrijd doorgaat zullen we hier na het volgende weekend weg gaan. Gaat de wedstrijd niet door, dan gaan we zeker voor het weekend naar de volgende stek. Die zal nog in Portugal zijn, maar daarna steken we weer over naar Spanje.

Verder tijdens het uitlaten van Pip nog een ijsvogel gezien. Geprobeerd met de telefoon een foto te maken, maar daar zie je eigenijk alleen maar een vlekje op. Ik ga van de week even een poging doen om een goede foto te maken en zal die dan ook posten.

Truste en tot morgen.

1. Tineke Oudshoorn:
    21 november 2022
    Nou maar naar sport kijken kan ook heel veel energie kosten hoor! Vooral als je gisteren naar Qatar keek. Ik had regelmatig kromme tenen. Nou en dat kost wat energie
  2. Johan van der Linden:
    21 november 2022
    Dat was het ook. Oranje was billenknijpen, ik vermoeiend.
  3. Tineke Oudshoorn:
    22 november 2022
    Nou inderdaad. Het was nog niet heel veel. Maar ja wat je zegt 3 punten is 3 punten. Maar Louitje had wel de goede keeper opgesteld 😜
  4. Johan van der Linden:
    22 november 2022