Dag 12, en route vers Espagne

19 september 2022 - Laredo, Spanje

Als we wakker worden pakken we de telefoon erbij en een grote glimlach verschijnt op ons gezicht. Mijn moeder heeft een foto bewerkt van ons en deze staat voor jullie hieronder.

We beginnen met een licht ontbijtje waarna we de laatste spullen opruimen voor vertrek. Op de planning staat een rit van 373 kilometer. Inmiddels zijn we erachter dat we gemiddeld 80 kilometer per uur rijden, dus schatten we deze etappe op 5 uur. Nog even een boodschapje onder aan de berg voordat we de snelweg opdraaien. Als we na 2.5 uur rijden de grens passeren van Frankrijk naar Spanje merkt Marjon op dat het 4 maanden kan duren voordat we weer terug zijn in Frankrijk. Een raar idee. Ook de laatste 2.5 uur richting de camping gaan voorspoedig en vlot en we parkeren onze caravan op de gereserveerde plek in Laredo. We staan weer op de camping met Ton en Koosje, want die zijn met de vervang auto inmiddels ook het Spaanse land ingetrokken.

Deze camping is echt helemaal vol aan het einde van de dag en we staan in een laantje op een veel kleiner plekje dan dat we op de vorige campings hadden. Maar het weer is prima hier, de zon schijnt en Pip heeft het hier fantastisch. Want het strand is 50 meter lopen. En dat vindt ons hondje echt heerlijk. Een tennisbal mee en ze is het water niet uit te krijgen.

Voor morgen hebben we bedacht om naar Bilbao te gaan en daarna zien we wel weer.

Truste en tot morgen.

1. Wendy:
    19 september 2022
    Auto is niet meer te maken? 🫣🫣
  2. Johan van der Linden:
    Niet in Frankrijk in ieder geval. Is op transport naar Uithoorn nu
  3. J.P. van Velzen van Velzen Smaling:
    19 september 2022
    Wel een rare foto nu. 🤣🤣🤣
  4. Johan van der Linden:
    🤣🤣
  5. Hans van der Linden:
    19 september 2022
    Weer een leuke impressie van wat jullie weer hebben meegemaakt. Foto is niet te zien of is dat de bedoeling?
  6. Johan van der Linden:
    19 september 2022
    Foto staat er volgens mij gewoon bij.
  7. Niels:
    20 september 2022
    Silvia zou trots op jullie zijn.
  8. Johan van der Linden:
    20 september 2022
    🤣🤣🤣 dat weet ik wel zeker.
  9. Johan van der Linden:
    20 september 2022
    Whahahaha, ze wilde ooit al met me naar Lourdes en ik heb het nog wel over haar gehad daar hihi
  10. Gerrie:
    20 september 2022
    Goede reis nog veel plezier in espana de buurtjes
  11. Johan van der Linden:
    20 september 2022
    Dat gaat zeker lukken. Dank jullie wel.
  12. Femke:
    Hahaha geweldig die foto🤣
    Veel plezier in Spanje!
    Pip heeft het geweldig zo te zien🐶
  13. Johan van der Linden:
    20 september 2022
    Pip geniet ook echt. We zijn aan en gaan zeker genieten.