Melaka dag 3

13 augustus 2017 - Melaka, Maleisië

De dag weer rustig begonnen. Het lijkt wel vakantie. Het eerste idee was om bij een ander tentje te gaan eten dan gisteren, maar om nou 4 kilometer te lopen voor een broodje was ons net even te gortig. Daarom eindigde we weer in het tentje van gisteren en dat is echt niet zo'n slecht idee omdat de koffie daar geweldig was. En weer was het eten goed. Dat mag ook wel, want er wordt uitgebreid de tijd genomen om je ontbijtje klaar te maken. Met z'n achten liepen we na 2 uur weer naar buiten. Prima overigens vandaag, want Johan was de eerste uren wat duffer dan normaal. Nadat we even door een Chinese tempel gelopen waren gaan we weer terug richting het hotel om ons even om te kleden om lekker te zwemmen in het hotel van Theo, Ingrid, Kim en Nick. Daar tot het einde van de middag lekker afgekoeld van de klamme warmte. Zo blij als een kind met een bal in het water. Een heerlijke middag gehad. Even lekker chillen en douchen in het hotel en op naar het hoogtepunt van de dag, een rondvaart door Melaka. 40 minuten rondvaart klinkt goed en na de verplichte foto voor het groene scherm stappen we aan boord van ons schip. 40 minuten blijkt effectief 20 minuten te zijn want het is 20 heen en 20 terug. Prima, maar het spelletje met de bal bleek ineens het hoogtepunt van de dag te zijn. Met stip ook trouwens. Hierna naar de foodmarket gelopen voor het eten. De dames hebben eindelijk weer eens noodles gegeten en Johan heeft van alles geprobeerd. Het minst succesvol was de complete inktvis die heel even op de bbq had gelegen. De rest was prima. Terug gelopen naar het hotel en afscheid genomen van Theo, Ingrid, Kim en Nick. Zij gaan naar Kuala Lumpur en wij morgen naar Tioman. Aan het einde van de vakantie treffen we elkaar weer op Perhentian. Op de kamer alles weer ingepakt en alles past makkelijk. De meiden zijn zelfs trots op zichzelf. Nu lekker slapen. Truste.

1. J.P. van Velzen van Velzen Smaling:
    Wat mooi man!!!
    Volgende jaar wordt t Malasie
  4. Johan van der Linden:
    14 augustus 2017
    Hé wat leuk Khalid. Bezzai of Bahri?